sobota, 15 lutego 2014

Wyniki Candy

Tak jak zapowiadałam 15 lutego ogłaszam Wyniki mojego pierwszego Candy.

Policzyłam komentarze. Wynik 23 - wraz z komentarzami na blogu


na którym równolegle  trwała zabawa i możliwość zapisów, co zwiększało szanse na wygraną. 
Były osoby , które skorzystały z tej możliwości. 



 Dziękuję wszystkim.  
 Szczególnie tym , którzy tu zostaną na dłużej i  których będę mogła jeszcze bliżej poznać. 

Spisałam Was wszystkich na takiej zwykłej karteczce. 
Losowania dokona za mnie maszyna - niestety.  
POWODZENIA................UWAGA.... i......i i i i i  mam jeszcze NISPODZIANKĘ...

Poza osobą wylosowaną która otrzyma nagrodę Candy
wylosuje jeszcze 3 osoby do nagrody pocieszenia. Nie wiem jeszcze co to będzie, czy to już powstało czy jeszcze zostanie zrobione ???? Coś wymyślę.




 ... ptaszeczki pofruną do:             Marleny M              (Komentarz z numerkiem  6)

Nagrody pocieszenia otrzymują:

18. zojka
7. Barbara Wójcik
5 Mikko



       Gratuluję serdecznie !!!!    Proszę o adresy na mail.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz