niedziela, 27 kwietnia 2014

Wiosenna Pizza

Tym razem przepis na pizzę, który otrzymałam od koleżanki.
 Zachwalała , że ciasto jest pyszne. Myślę, że przepis pochodzi z internetu, Niestety ona też go dostała od kogoś znajomego. 
Z owego przepisu wychodzi fajne ciasto, ale mam nadzieję, że udaje się zawsze. Zrobiłam tę pizzę pierwszy raz i myślę, że się udało. Jednak nie wiem czy na pewno tak ma wyglądać i  smakować owa pizza . 
Z czasem wypracuje swój smak.
przepis na pizzę
PIZZA


Składniki na ciasto (na 2 szt.):
  • 3 szklanki mąki
  • 1 niepełna łyżka cukru
  • 1 łyżeczka soli
Mieszam dokładnie suche składniki, a następnie dodaję - wlewam, wcześniej wymieszane ze sobą składniki :
  • 1 szklanka ciepłej wody
  • 5 dag świeżych drożdży piekarskich
  • 3 łyżki oleju
  • szczypta cukru
Gotowe ciasto odstawiam do wyrośnięcia.


Dodatki użyte przeze mnie  to:
 - żółty ser,, pieczarki, papryka, cebula i brokuł.
 - sól, pieprz, oregano, bazylia

Ciasto wałkuję, układam na papierze do pieczenia.

Piekarnik wraz z blachą do pieczenia trzeba rozgrzać do 250 st. C.
Smaruję ciasto przecierem pomidorowym lub sosem. Układam dodatki. Przekonałam się , że najpierw ciasto smarujemy sosem, potem posypujemy serem, a dopiero na niego pozostałe składniki.
Doprawiam do smaku  przyprawami. Gotową pizze trzeba przełożyć na rozgrzaną w piekarniku blachę. Piec przez 8-10 minut.
Smacznego. Qulinarna Ania.
pizza
PIZZA

2 komentarze:

  1. Wszelką pizzę pochłaniam natychmiast:-)
    Pamiętam Aniu o Tobie, a Ty pamiętaj, że gościsz u mnie nie tylko w tulipanach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda super!:)

    Zapraszam do mnie!
    Dopiero rozpoczynam swoją przygodę z blogowaniem, ale może któregoś razu znajdziesz u mnie coś ciekawego :)

    www.paczekwkuchni.blogspot.com

    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń